• 20-08-2013, 23:04:19
    #82
    Bu çağrı merkezindekiler özelmi seçiliyor? Onu geçtim bunlara eğitim veriyorlarmı?

    Normalde 24/40 gelmesi gereken hat voltajı 10 katı geliyor, platin hattaki arkadaşın cevabı: "Normal voltaj değilmi?". Sınırlayıcılar ile normale döndürdük sonunda. Gerisini onlar düşünsün TEDAŞ'ın teşrif edip trafoyu onarmasını bekliyoruz bu seferde.

    Allahtan kontrol sunucusundaki metro hatta sıkıntı yok, o hatta sorun çıkarsa laba girdiğimde ilk işim siyanür içeren tüm çözeltileri kafaya dikmek olacak. Şunun şurasında sunucuların alınmasına 1 hafta kaldı çektiğimiz rezalete bak.

    Asıl sorunum DSL'lerin ABD erişimi düzelmedi bende. Evede gidemiyorum. Barikat kurup ateşe verdiler, biber gazı başlayacak birazdan. Bu lanet santrale özel bir durummu yoksa hiçbiryerdenmi ulaşılamıyor? Elektrik tasarrufu olsun diye monitörleri kapadık mecburen, diğer santrallerin pinglerini göremiyorum. Biri kontrol edip yazarsa sevinirm.
  • 21-08-2013, 00:05:02
    #83
    %100 Uptime garantisi sağlayan hosting! firmalarını bir görsek iyi olur
  • 21-08-2013, 00:06:50
    #84
    sunucuoptimizasyon.com
    CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu çağrı merkezindekiler özelmi seçiliyor? Onu geçtim bunlara eğitim veriyorlarmı?

    Normalde 24/40 gelmesi gereken hat voltajı 10 katı geliyor, platin hattaki arkadaşın cevabı: "Normal voltaj değilmi?". Sınırlayıcılar ile normale döndürdük sonunda. Gerisini onlar düşünsün TEDAŞ'ın teşrif edip trafoyu onarmasını bekliyoruz bu seferde.

    Allahtan kontrol sunucusundaki metro hatta sıkıntı yok, o hatta sorun çıkarsa laba girdiğimde ilk işim siyanür içeren tüm çözeltileri kafaya dikmek olacak. Şunun şurasında sunucuların alınmasına 1 hafta kaldı çektiğimiz rezalete bak.

    Asıl sorunum DSL'lerin ABD erişimi düzelmedi bende. Evede gidemiyorum. Barikat kurup ateşe verdiler, biber gazı başlayacak birazdan. Bu lanet santrale özel bir durummu yoksa hiçbiryerdenmi ulaşılamıyor? Elektrik tasarrufu olsun diye monitörleri kapadık mecburen, diğer santrallerin pinglerini göremiyorum. Biri kontrol edip yazarsa sevinirm.
    Üstad ne anlattığını inan anlamadım, ne iş yapıyorsunuz siz İnternet cafe falan mı işletiyorsunuz, isp misiniz, telekomda mı çalışıyorsunuz, hastane bilgi işleminde misiniz?
  • 21-08-2013, 00:08:42
    #85
    denizci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %100 Uptime garantisi sağlayan hosting! firmalarını bir görsek iyi olur
    yurt içinde turk telekom varken o iş imkansızda yurt dışında örnekleri var
  • 21-08-2013, 00:56:33
    #86
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad ne anlattığını inan anlamadım, ne iş yapıyorsunuz siz İnternet cafe falan mı işletiyorsunuz, isp misiniz, telekomda mı çalışıyorsunuz, hastane bilgi işleminde misiniz?

    Benim ne iş yaptığımı çözebilen çok az kişi var Üstdüzey A tipi veribankasıydım. Belki duymuşsnuzdur bilemem. Geçenlerde firmadan ayrılmadan bir PM atmıştım size SPARC ve aktarım köprülerinde system admin ihtiyacımız için. Bu cihazlar o aktarım köprülerini kontrol eden sunuculara ait köleler. Her aktarım sunucusunun olduğu bölgede mecburen kurulurlar. Ne işe yaradıkları meslek sırrı Co-Loc barındıracak yer ve kontrol edecek admin bulamayınca daha rahat kontrol için kendi basit altyapımızda barındılar. İşleri bittiğinden 1 hafta sonrada geldikleri yere geri gidecekler, yerlerine benim argedeki eski hesaplama sunucularım gelecek. Şu an sadece lokasyon farkından dolayı hız kesintisi olmasın diye çalışıyorlar. Bu kölelerin hat ihtiyacı fazla olmadığından alınan hizmet VDSL+, bu yüzden ana kablolar bakır. 4 farklı hat var. Gelen hattaki voltaj değeri sinyal kalitesi açısından çok önemli. Normalde 24V olarak sınırlanmış olması gerekiyor. Bu değer 110 volta çıkar ise hatta kesintiler yaşanıyor. Daha üste çıkarsa kabloların maximumu aşıldığından ısınıyor ve eriyor. Bu yüzden bu değerleri o kadar önemsiyoruz.

    Elektrik konusunda bizimki şanssızlık. Şu an Armutlu'da çok şiddetli çatışmalar var. TOMA nereye su sıktığını görüyormu bilmiyorum ama ana trafoyu sulamış. Trafoda havaya uçtu haliyle. Belirli bir bölgede ana elektik kabloları kömür olmuş durumda. O yüzden elektrik yok, jeneratörlerle idare ediyoruz.

    Kısaca nasıl anlatılır bilmiyorum ama gümrük bölgesine benzetebilirsiniz beni. Monitörlerim kapalı olduğundan ABD'deki sunuculara erişim varmı onu anlamaya çalışıyordum ama öğrendim Şu an elektrik dışında TT ile sorunumuz kalmadı.

    Lab konusunda tanıyanlar var. Çekirdek kimyageriyim ben.
  • 21-08-2013, 08:32:13
    #87
    Türkiye geneli sorun Route Reflector cihazındaki sorundan kaynaklanmış arkadaşlar farklı şeyler düşünmeyin.
  • 21-08-2013, 09:43:45
    #88
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad ne anlattığını inan anlamadım, ne iş yapıyorsunuz siz İnternet cafe falan mı işletiyorsunuz, isp misiniz, telekomda mı çalışıyorsunuz, hastane bilgi işleminde misiniz?
    telekomun karşı caddesinde kuaförlük yapıyor.
  • 21-08-2013, 10:09:45
    #89
    CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim ne iş yaptığımı çözebilen çok az kişi var Üstdüzey A tipi veribankasıydım. Belki duymuşsnuzdur bilemem. Geçenlerde firmadan ayrılmadan bir PM atmıştım size SPARC ve aktarım köprülerinde system admin ihtiyacımız için. Bu cihazlar o aktarım köprülerini kontrol eden sunuculara ait köleler. Her aktarım sunucusunun olduğu bölgede mecburen kurulurlar. Ne işe yaradıkları meslek sırrı Co-Loc barındıracak yer ve kontrol edecek admin bulamayınca daha rahat kontrol için kendi basit altyapımızda barındılar. İşleri bittiğinden 1 hafta sonrada geldikleri yere geri gidecekler, yerlerine benim argedeki eski hesaplama sunucularım gelecek. Şu an sadece lokasyon farkından dolayı hız kesintisi olmasın diye çalışıyorlar. Bu kölelerin hat ihtiyacı fazla olmadığından alınan hizmet VDSL+, bu yüzden ana kablolar bakır. 4 farklı hat var. Gelen hattaki voltaj değeri sinyal kalitesi açısından çok önemli. Normalde 24V olarak sınırlanmış olması gerekiyor. Bu değer 110 volta çıkar ise hatta kesintiler yaşanıyor. Daha üste çıkarsa kabloların maximumu aşıldığından ısınıyor ve eriyor. Bu yüzden bu değerleri o kadar önemsiyoruz.

    Elektrik konusunda bizimki şanssızlık. Şu an Armutlu'da çok şiddetli çatışmalar var. TOMA nereye su sıktığını görüyormu bilmiyorum ama ana trafoyu sulamış. Trafoda havaya uçtu haliyle. Belirli bir bölgede ana elektik kabloları kömür olmuş durumda. O yüzden elektrik yok, jeneratörlerle idare ediyoruz.

    Kısaca nasıl anlatılır bilmiyorum ama gümrük bölgesine benzetebilirsiniz beni. Monitörlerim kapalı olduğundan ABD'deki sunuculara erişim varmı onu anlamaya çalışıyordum ama öğrendim Şu an elektrik dışında TT ile sorunumuz kalmadı.

    Lab konusunda tanıyanlar var. Çekirdek kimyageriyim ben.
    Ha

    Afbıyır


    Yıllarca ISP'de görev yaptım böyle A tipi veri bankası görmedim biri özet geçebilirmi ?
  • 21-08-2013, 10:11:05
    #90
    tisinamy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ha

    Afbıyır


    Yıllarca ISP'de görev yaptım böyle A tipi veri bankası görmedim
    Anlamadım? ISP ile veribankasının aynı şey olduğunumu düşünüyorsunuz acaba?