tisinamy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ha

Afbıyır


Yıllarca ISP'de görev yaptım böyle A tipi veri bankası görmedim
Anlamadım? ISP ile veribankasının aynı şey olduğunumu düşünüyorsunuz acaba?