Bu çağrı merkezindekiler özelmi seçiliyor? Onu geçtim bunlara eğitim veriyorlarmı?
Normalde 24/40 gelmesi gereken hat voltajı 10 katı geliyor, platin hattaki arkadaşın cevabı: "Normal voltaj değilmi?". Sınırlayıcılar ile normale döndürdük sonunda. Gerisini onlar düşünsün

TEDAŞ'ın teşrif edip trafoyu onarmasını bekliyoruz bu seferde.
Allahtan kontrol sunucusundaki metro hatta sıkıntı yok, o hatta sorun çıkarsa laba girdiğimde ilk işim siyanür içeren tüm çözeltileri kafaya dikmek olacak. Şunun şurasında sunucuların alınmasına 1 hafta kaldı çektiğimiz rezalete bak.
Asıl sorunum DSL'lerin ABD erişimi düzelmedi bende. Evede gidemiyorum. Barikat kurup ateşe verdiler, biber gazı başlayacak birazdan. Bu lanet santrale özel bir durummu yoksa hiçbiryerdenmi ulaşılamıyor? Elektrik tasarrufu olsun diye monitörleri kapadık mecburen, diğer santrallerin pinglerini göremiyorum. Biri kontrol edip yazarsa sevinirm.
Üstad ne anlattığını inan anlamadım, ne iş yapıyorsunuz siz

İnternet cafe falan mı işletiyorsunuz, isp misiniz, telekomda mı çalışıyorsunuz, hastane bilgi işleminde misiniz?