roots adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
MARS Telekom İlk Sunucu Kampanyası!
42
●8.971
- 27-12-2007, 11:17:38server4ever; merkezimiz ALAPLI'dır.server4ever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merkezde Hakan bey ve Kurşad beyle görüşebilirsiniz
Şenses Elektronik - InternetSahibi Int. Hiz.
Adres: Hükümet cad. no:14/a Alaplı / Zonguldak
Ayrıca genelde hafta sonları bende merkezde oluyorum geleceğiniz zamanı belirttiğiniz takdirde benimle de görüşe birsiniz. - 27-12-2007, 17:56:05Başlık altındaki Kiralık Sunucu HizmetiDali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
InternetSahibi - Şenses Elektronik Adında verilip Datacenter ise MARS TELEKOM'dur.
MARS telekom konusunda görüşme istiyorsanız kendilerinden randevu almanız gerekmektedir.
MARS telekom web sayfası ocak ayının sonuna doğru hizmete girecek olup
MARS telekom firma kuruluş tarihi : 02.11.2007
InternetSahibi - Şenses Elektronik kuruluş tarihi : 01.01.1982 'dir - 30-12-2007, 11:36:40Üyeliği durdurulduİnternet Sahibini eskiden beridir biliyorum gerçekten kaliteli ve güvenilir bir firma. Buna dayanarak dün bir sunucu siparişi verdim durum çok acildi ve derhal bir sunucuya siteleri taşımam gerekiyordu ben daha olayın aciliyetini bildirmeden, anlaşmaya vardıktan 5-10 dk içerisinde hemen sunucu bilgilerim bana teslim edildi..Açıkcası ben bir kaç saati kafamda dolaştırırken şaşırdım bu hıza
Trafikte ve makinede herhangi bir sıkıntı yok gün içinde defalarca aşırı yük ve trafikle kullanmama rağmen sunucu tık bile demedi.
Bu tarz bir hizmet verdiğiniz ve desteğiniz için gerçekten teşekkür ederim. En kısa zamanda sizleride ziyarete geleceğim.. - 30-12-2007, 12:06:33Üyeliği durdurulduBirincisi burda herkes kimliğini açık açık ortaya koyup ben şuyum ben bumuyum diyor, yada demek zorundamı ? Bende seni tanımıyorum "busy" nedir yani ? Üye olupta ilk gün sağa sola mesaj atıp, kademesini arttırıncamı buranın yerlisi oluyor insan ? Senden yada bir başkasından bir şey demesini beklemiyorum zaten ben bir alışveriş yaptım ve memnuniyetimi dile getiriyorum.. Burası dedicated bölümü ayrıca tartışma platformuna çevirmeyin burayı..
Bir üstad derki; git,yaşa,ögren..
hayırlı satışlar.