Birincisi burda herkes kimliğini açık açık ortaya koyup ben şuyum ben bumuyum diyor, yada demek zorundamı ? Bende seni tanımıyorum "busy" nedir yani ? Üye olupta ilk gün sağa sola mesaj atıp, kademesini arttırıncamı buranın yerlisi oluyor insan ? Senden yada bir başkasından bir şey demesini beklemiyorum zaten ben bir alışveriş yaptım ve memnuniyetimi dile getiriyorum.. Burası dedicated bölümü ayrıca tartışma platformuna çevirmeyin burayı..
Bir üstad derki; git,yaşa,ögren..
Sana kim olduğunu soran yok dostum ki kim olduğun da önemli değil zaten.Herşeyi tersinden anlamışsın ne demek istediğimin üzerinde durmamışsın işine gelmiyor çünkü....
İnternet Sahibini eskiden beridir biliyorum gerçekten kaliteli ve güvenilir bir firma. Buna dayanarak dün bir sunucu siparişi verdim durum çok acildi ve derhal bir sunucuya siteleri taşımam gerekiyordu ben daha olayın aciliyetini bildirmeden, anlaşmaya vardıktan 5-10 dk içerisinde hemen sunucu bilgilerim bana teslim edildi..Açıkcası ben bir kaç saati kafamda dolaştırırken şaşırdım bu hıza

Trafikte ve makinede herhangi bir sıkıntı yok gün içinde defalarca aşırı yük ve trafikle kullanmama rağmen sunucu tık bile demedi.
Bu tarz bir hizmet verdiğiniz ve desteğiniz için gerçekten teşekkür ederim. En kısa zamanda sizleride ziyarete geleceğim..
Ellerindeki hazır sunucuyu hemen sana vermeleri
süper bişey mi sence?Diyorsun ki şaşırdım bu hıza

Bende sana şaşırdım!Gel ben sana şifrelerimi vereyim 5 dakika bile sürmez inan

Acaip şaşırırsın.Bu arada o bahsettiğin üstad benim dikkatli ol