• 25-12-2007, 00:38:27
    #10
    Ben anlamadım resim vs falan istemiştim benim mesajımı niye sildiniz ?
  • 25-12-2007, 00:42:49
    #11
    KamiLOwen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim mesajımda silinmiş, gene sorim nerde bu mars
    Mecidiyeköyde profilonun arkasında kalıyor, gecekondu mahallesinde

    az önceki yazımdada söylediğim gibi bu iş için ayrılmış toplamda 800 m2 lik bir mekan. şuanda 400 m2 sistem odasının çalışması bitmiş, 4500 atx sunucuyu dünya standartlarındaki soğutma yangın söndürme elektrik yapılandırması ve tamamen yedekli olarak sağlayan bir mekan.

    özellikle sanal datacenter hizmeti almak isteyen şirketler için özel kafesler ile ayrılarak servis verebilecek şekilde tasarlanmış bölümlerde var. telekomdan gelen fiberlere kadar kendinize özel servis alabileceğiniz bir ortamdır burası.

    Konu hakkında şuanda 5 ana şirket ile el sıkıştık, bunlardan ilki Internetsahibi'dir. Diğer firmalar açılış sonrasında servis verecek şekilde çalışackalardır. Ocak 15 te resmi açılış yapıldıktan sonra resmi web sitesinden gerçek bilgilere ulaşabilir yada gidip bizzat inceleyebilirsiniz.
  • 25-12-2007, 00:42:54
    #12
    Dr. Wave,

    Senden sonra konu baya dallanıp budaklandı. 5 sayfa silindi
  • 25-12-2007, 00:48:38
    #13
    Hayırlı olsun. Açılıştan sonra bizzat gelip yeni datacenterınızı görmek isterim.

    Saygılarımla.
  • 25-12-2007, 04:33:27
    #14
    Hayırlı Olsun Şimdiden Piyasa Gerçekten Kızışacak Gibi İnşallah Hakkıyla İş Yapar Piyasada Ayakta Kalır. Darısı DC Açmak İsteyenlerin Başına Ne Diyelim.
  • 25-12-2007, 18:11:19
    #15
    Dün itibari ile satın aldığım q6600 cpu lu sistemi 2 saat içerisinde teslim aldım. 3-4 defa formatlanmasını istediğimde internetsahibi yardımcı oldu.

    Şuanda datacenterdayım, kendim gelip kurmak istedim ve yine yardımcı oldular.

    şimdilik sıfır sorun görmekteyim. ilgilerine teşekkürler.
  • 25-12-2007, 21:16:15
    #16
    Bir kişi çıkmış data center açtım diyor ilk olarak mesajlar onu kaça mal ediyon bunu kaça mal ediyon. Nasıl satarsın. Adam 1 yada 2 Gbit hat çeksin. Mutlaka overselling vardır. Ben 1TB hakkımı kullanırım sen 30GB kullanırsın. Bence önemli olan genel bağlantıdır. Baktı hattı yetmiyor 1Gbps ise yapar 2Gbps sorun çözülür. Zaten o aşamaya geldi ise o firma kazanıyor demektir.

    Bu sunucu bulundurmadaki genel bir konumdur. Herkes aynı oranı kullanmaz senin hakkın ona onun hakkı sana. Eleştiri olur hizmet iyi olmaz ise. Ama bir atılım yapılıyor ve amerikada almanyada aldığımız fiyatı bize Türkiye'de sunuyorlarsa öperde başıma koyarım ben.
  • 25-12-2007, 23:22:58
    #17
    Güncel

    Sunucu 4
    Intel C2duo 2.66 Cpu olarak

    Sunucu 5 ise
    Intel QuadCore 2.4 1066 Mhz Cpu

    Olarak güncellenmiş olup kampanyamızdan yararlanabilirsiniz.
  • 26-12-2007, 10:32:17
    #18
    ulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kişi çıkmış data center açtım diyor ilk olarak mesajlar onu kaça mal ediyon bunu kaça mal ediyon. Nasıl satarsın. Adam 1 yada 2 Gbit hat çeksin. Mutlaka overselling vardır. Ben 1TB hakkımı kullanırım sen 30GB kullanırsın. Bence önemli olan genel bağlantıdır. Baktı hattı yetmiyor 1Gbps ise yapar 2Gbps sorun çözülür. Zaten o aşamaya geldi ise o firma kazanıyor demektir.
    Bu sunucu bulundurmadaki genel bir konumdur. Herkes aynı oranı kullanmaz senin hakkın ona onun hakkı sana. Eleştiri olur hizmet iyi olmaz ise. Ama bir atılım yapılıyor ve amerikada almanyada aldığımız fiyatı bize Türkiye'de sunuyorlarsa öperde başıma koyarım ben.
    +++++++1