Bir kişi çıkmış data center açtım diyor ilk olarak mesajlar onu kaça mal ediyon bunu kaça mal ediyon. Nasıl satarsın. Adam 1 yada 2 Gbit hat çeksin. Mutlaka overselling vardır. Ben 1TB hakkımı kullanırım sen 30GB kullanırsın. Bence önemli olan genel bağlantıdır. Baktı hattı yetmiyor 1Gbps ise yapar 2Gbps sorun çözülür. Zaten o aşamaya geldi ise o firma kazanıyor demektir.

Bu sunucu bulundurmadaki genel bir konumdur. Herkes aynı oranı kullanmaz senin hakkın ona onun hakkı sana. Eleştiri olur hizmet iyi olmaz ise. Ama bir atılım yapılıyor ve amerikada almanyada aldığımız fiyatı bize Türkiye'de sunuyorlarsa öperde başıma koyarım ben.