• 27-12-2007, 11:12:40
    #28
    roots adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu açan mars telekom değil, bir müşterisi.
    Arada konuyu açan da konuşsa iyi olacak sanırım.
  • 27-12-2007, 11:17:38
    #29
    server4ever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alaplı'da içinde muhattap bulabileceğim bir ofisiniz varmı?
    server4ever; merkezimiz ALAPLI'dır.
    Merkezde Hakan bey ve Kurşad beyle görüşebilirsiniz

    Şenses Elektronik - InternetSahibi Int. Hiz.
    Adres: Hükümet cad. no:14/a Alaplı / Zonguldak

    Ayrıca genelde hafta sonları bende merkezde oluyorum geleceğiniz zamanı belirttiğiniz takdirde benimle de görüşe birsiniz.
  • 27-12-2007, 11:26:07
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet Alaplı'ya yolunuz düşerse bekleriz, ben bizzat ofisde duruyorum.
  • 27-12-2007, 11:26:50
    #31
    Nasip kısmet diyelim
  • 27-12-2007, 17:56:05
    #32
    Dali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MARS TELEKOM Mecidiyeköy / Profilonun Neresinde Tam Olarak...
    Ziyaretçi Kabul Ediyorsanız Sizi Görmek İsterim.
    Tam Olarak Adres Bilginizide Yazarsanız Sevinirim.
    Başlık altındaki Kiralık Sunucu Hizmeti
    InternetSahibi - Şenses Elektronik Adında verilip Datacenter ise MARS TELEKOM'dur.

    MARS telekom konusunda görüşme istiyorsanız kendilerinden randevu almanız gerekmektedir.

    MARS telekom web sayfası ocak ayının sonuna doğru hizmete girecek olup
    MARS telekom firma kuruluş tarihi : 02.11.2007

    InternetSahibi - Şenses Elektronik kuruluş tarihi : 01.01.1982 'dir
  • 30-12-2007, 11:36:40
    #33
    Üyeliği durduruldu
    İnternet Sahibini eskiden beridir biliyorum gerçekten kaliteli ve güvenilir bir firma. Buna dayanarak dün bir sunucu siparişi verdim durum çok acildi ve derhal bir sunucuya siteleri taşımam gerekiyordu ben daha olayın aciliyetini bildirmeden, anlaşmaya vardıktan 5-10 dk içerisinde hemen sunucu bilgilerim bana teslim edildi..Açıkcası ben bir kaç saati kafamda dolaştırırken şaşırdım bu hıza Trafikte ve makinede herhangi bir sıkıntı yok gün içinde defalarca aşırı yük ve trafikle kullanmama rağmen sunucu tık bile demedi.

    Bu tarz bir hizmet verdiğiniz ve desteğiniz için gerçekten teşekkür ederim. En kısa zamanda sizleride ziyarete geleceğim..
  • 30-12-2007, 11:57:50
    #34
    Way be hıza bak dememizi beklemiyorsun heralde sen de kimsin kardeşim üye olur olmaz burayı mı buldun hemen :P
  • 30-12-2007, 12:06:33
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Birincisi burda herkes kimliğini açık açık ortaya koyup ben şuyum ben bumuyum diyor, yada demek zorundamı ? Bende seni tanımıyorum "busy" nedir yani ? Üye olupta ilk gün sağa sola mesaj atıp, kademesini arttırıncamı buranın yerlisi oluyor insan ? Senden yada bir başkasından bir şey demesini beklemiyorum zaten ben bir alışveriş yaptım ve memnuniyetimi dile getiriyorum.. Burası dedicated bölümü ayrıca tartışma platformuna çevirmeyin burayı..
    Bir üstad derki; git,yaşa,ögren..
  • 02-01-2008, 10:38:16
    #36
    Üyeliği durduruldu
    dc den birkaç resim koysanızda baksaydık ya ne güzel olurdu hayırlı satışlar.