Birincisi burda herkes kimliğini açık açık ortaya koyup ben şuyum ben bumuyum diyor, yada demek zorundamı ? Bende seni tanımıyorum "busy" nedir yani ? Üye olupta ilk gün sağa sola mesaj atıp, kademesini arttırıncamı buranın yerlisi oluyor insan ? Senden yada bir başkasından bir şey demesini beklemiyorum zaten ben bir alışveriş yaptım ve memnuniyetimi dile getiriyorum.. Burası dedicated bölümü ayrıca tartışma platformuna çevirmeyin burayı..
Bir üstad derki; git,yaşa,ögren..