• 03-01-2008, 16:36:53
    Üyeliği durduruldu
    server4ever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 Ocak 2008 saat 15:30 itibariyle Netdirekt ile Türkiye arasındaki iletişim tamamen kopmuş durumda.

    merak ettim dün akşam ve bu sabah çok iyi pingler deniyordu

    ama 2 ocak itibariyle koptu dedin çözemedim

    şimdi almanyadaki serverlara ulaşılamıyormu?
  • 03-01-2008, 17:57:24
    Allah Allah, bütün sunucularıma gayet normal ping değerleriyle ulaşabiliyorum. Düzeldi de ondan mı ulaşabiliyorum, yoksa bir tek ben mi girebiliyorum?
  • 03-01-2008, 18:00:20
    80 ile pingliyor
    gerçi bi ara ping atiyim dedim firewalli unutmusum pinglemiyor dedim sasirdim kaldim ya


    --- haymac.net ping statistics ---
    57 packets transmitted, 51 packets received, 10% packet loss
    round-trip min/avg/max/stddev = 70.334/83.010/101.849/6.104 ms
  • 03-01-2008, 18:15:22
    pingler normal.onda sorun yok.
    bugün 15:30 ile 15:50 arasında sitelere giriş sıfırlandı.DNS lerde problem var sanırım.

    netdirekt Frankfurt - Provider, Webhosting und Server dahil hiçbir siteye girmedi.Teknoas'ı aradım onlardada durum aynı şekildeydi.SSH deki tüm httpd işlemleri sıfırlanmıştı
  • 03-01-2008, 18:59:29
    Üyeliği durduruldu
    Ufuk hocam şu an sunucularında dns kaynaklı sitesine erişemeyenler varmı sendede.
  • 03-01-2008, 21:26:32
    1-2 gündür sorun yok sanırım 60-69 arası ms veriyor pingler.
  • 03-01-2008, 21:51:05
    AdimHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ufuk hocam şu an sunucularında dns kaynaklı sitesine erişemeyenler varmı sendede.
    dediğim saatler arasında erişim sıfırdı.
    şuan tek tük var.
  • 03-01-2008, 21:58:39
    Üyeliği durduruldu
    Aynı şekilde bendede şu an dns problemleri yaşanıyor bazı müşteriler ulaşamıyorum diye ticket atılmış.Umarız düzelir problemler.Problemler beni Türkiyeye çekti artık.Türkiyeye geçiş yakındır.
  • 03-01-2008, 23:27:54
    Ufuk bir ara vrt satıyordun bol bol, sonra dns sorunları yüzünden nd'ye geçtin, şimdi orda problemler başladı sen Tr'ye geliceksin artık diye düşünüyorum