• 03-01-2008, 23:33:34
    RAMBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ufuk bir ara vrt satıyordun bol bol, sonra dns sorunları yüzünden nd'ye geçtin, şimdi orda problemler başladı sen Tr'ye geliceksin artık diye düşünüyorum
    TR ye geçersem eğer (ki kısmen geçicem) kendi donanımlarımı koyacam.
  • 04-01-2008, 00:14:33
    server4ever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TR ye geçersem eğer (ki kısmen geçicem) kendi donanımlarımı koyacam.
    en güzeli
  • 04-01-2008, 00:28:27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    uzun suredır sorun vardı aşırı ağırlk ama son 1,5 haftadır duzeldı bende