server4ever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 Ocak 2008 saat 15:30 itibariyle Netdirekt ile Türkiye arasındaki iletişim tamamen kopmuş durumda.

merak ettim dün akşam ve bu sabah çok iyi pingler deniyordu

ama 2 ocak itibariyle koptu dedin çözemedim

şimdi almanyadaki serverlara ulaşılamıyormu?