• 25-12-2007, 21:43:19
    #46
    arkadaşlar bu rapidshere alman malı ve alman lokasyonlu değil mi ?

    rapid takır takır her zamanki hızında

    bence netdirektte var bi durum
  • 25-12-2007, 21:56:36
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bu rapidshere alman malı ve alman lokasyonlu değil mi ?

    rapid takır takır her zamanki hızında

    bence netdirektte var bi durum

    doğru söylüyor. rapid sunucuları almanyada benm bildiğim kadarıylada
  • 25-12-2007, 22:01:04
    #48
    vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğru söylüyor. rapid sunucuları almanyada benm bildiğim kadarıylada
    almanyada olsa yasalarla başı derde girer diye bılıyorum
    isviçre de olması lazım rapidin
    RapidShare: 1-Click Webhosting
    burdada isviçre gözüküyor
    ama belki yönetim merkezi isviçrede serverları almanyadada olabilir
  • 25-12-2007, 22:06:23
    #49
    rapidshare nin, serverları avrupa dışında diye biliyorum, avrupada hiç yok, zaten yakaladıklarını kapatıyorlarmış.
  • 25-12-2007, 22:09:16
    #50
    Üyeliği durduruldu
    benim ping bilgilerimde asagida//

    16 mbit ile avusturya pingi sanirim sorun ttnette..
    Alıntı
    21:01:12,70 - XPize

    C:\Documents and Settings\ADE|► ping www.m.....org

    32 bayt veri ile my.....org [84....220] 'ping' ediliyor:

    84.........220 cevabı: bayt=32 süre=24ms TTL=118
    84.........220 cevabı: bayt=32 süre=24ms TTL=118
    84.........220 cevabı: bayt=32 süre=25ms TTL=118
    84.........220 cevabı: bayt=32 süre=39ms TTL=118

    84......220 için Ping istatistiği:
    Paket: Giden = 4, Gelen = 4, Kaybolan = 0 (0% kayıp),
    Mili saniye türünden yaklaşık tur süreleri:
    En Az = 24ms, En Çok = 39ms, Ortalama = 28ms

    C:\Documents and Settings\ADE|►
  • 25-12-2007, 23:57:46
    #51
    evet, bencede TTnet te sorun,

    servage.net te almanyada ve 400ms ping veriyor.. daha önceleri 70 küsurdu..
  • 26-12-2007, 00:47:04
    #52
    işin tadı kaçmaya başladı.Böyle giderse almanya sunucular bir bir kapanır.Aynı vrtservers'daki olay oldu bir ara herkes vrt'de idi yoğunluktan altyapı kaldırmadı huraaa herkes almanyaya şimdi almanya altyapı cort, vpsler sıkıntı veriyor müşteri bizden hizmet bekliyor fakat biz karşımızda hizmet isticek türk telekom çalışanı bulamıyoruz.Böyle giderse halimiz duman.
  • 26-12-2007, 00:59:25
    #53
    İşin garip tarafı, bu problemle ilgili olarak Telekom'dan kiminle görüşebiliriz onu bile bilmiyoruz. Görüşsek bile ne farkeder, o da ayrı mesele...
  • 26-12-2007, 01:09:23
    #54
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin garip tarafı, bu problemle ilgili olarak Telekom'dan kiminle görüşebiliriz onu bile bilmiyoruz. Görüşsek bile ne farkeder, o da ayrı mesele...
    Telekom sadece bol bol kampanya yapıp modem dağıtır, bunu öğrenemedinizmi