işin tadı kaçmaya başladı.Böyle giderse almanya sunucular bir bir kapanır.Aynı vrtservers'daki olay oldu bir ara herkes vrt'de idi yoğunluktan altyapı kaldırmadı huraaa herkes almanyaya şimdi almanya altyapı cort, vpsler sıkıntı veriyor müşteri bizden hizmet bekliyor fakat biz karşımızda hizmet isticek türk telekom çalışanı bulamıyoruz.Böyle giderse halimiz duman.