• 25-12-2007, 14:07:50
    #37
    Tamam itiraf edeyim herşey benim yüzümden. Sunucumu Almanya'ya aldıktan 1 gün sonra Frankfurt pop noktası dayanamadı, uçtu İlk ayımda bu talihsizlik çok kötü, Tr'ye geçiyorum ben de bu ay
    Savunun Tr lokasyonlar
  • 25-12-2007, 14:21:05
    #38
    duy bunları ufuk duyyyyyyy hep senin suçun vrt de böyleydi bir aralar dalgalanırdı sorun vrt dede diye tüm millete almanya sunucu sattın, şimdi türkiye-almanya arası kaldırmıyor
  • 25-12-2007, 16:49:34
    #39
    hala 460 ms lerde pingler
    bu durum ne kadar sürücek bilgisi olan varmı
  • 25-12-2007, 16:52:19
    #40
    bir teorim var, bu almanyadaki ç*cuk por*osu olayına karışmasın , netdirek.. berlin'demi netdirek dc..

    polis filan basmış olmasın

    ayrıca benim ping 530 - 540 ms verdi
  • 25-12-2007, 18:24:39
    #41
    Microsoft Windows XP [Sürüm 5.1.2600]
    (C) Telif Hakkı 1985-2001 Microsoft Corp.

    C:\Documents and Settings\ybf>ping www......

    32 bayt veri ile www.... [217.......153] 'ping' ediliyor:

    217..... cevabı: bayt=32 süre=348ms TTL=54
    217..... cevabı: bayt=32 süre=350ms TTL=54
    217..... cevabı: bayt=32 süre=352ms TTL=54
    217.2.... cevabı: bayt=32 süre=351ms TTL=54

    217...... için Ping istatistiği:
    Paket: Giden = 4, Gelen = 4, Kaybolan = 0 (0% kayıp),
    Mili saniye türünden yaklaşık tur süreleri:
    En Az = 348ms, En Çok = 352ms, Ortalama = 350ms

    C:\Documents and Settings\ybf>

    ftp açılmayacak kadar yavaş 1 dosya editlemek 3 dakika neredeyse
  • 25-12-2007, 18:29:46
    #42
    o değil bizim vpsler yavas demeye müşteri. Sorunu anlatana kadar imanım gevredi.
  • 25-12-2007, 18:32:32
    #43
    şimdi bende hiç tepki vermiyor
  • 25-12-2007, 20:54:38
    #44
    Netdirekt coştu gene. Hiç bu saatlerde yapmazdı Gene almanya hatlarına bir acaiplikler oldu. Hetzner i bakıyorum oda aynı durumda şayet webperonide aynı. Yani sorun netdirektte değil kesinlikle. Yoksa bu almanlr grevde olup bizimkiler gibi kabloları kesmesin

    Artık işi şakaya vurduk ama iyice tadı kaçtı bu işin. Müşteriye dert anlatamıyoruz. Neredeyse Telekoma müdür yapacaklar bizi gidin yapın diye.
  • 25-12-2007, 21:01:52
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Müşteri kesinti istemiyor.Bizde sıkıntıya düşüyoruz.Telekom her türlü para kazanma yollarını biliyor.En yavaş interneti en pahalı satmasınıda biliyor.Hizmet vermeye geldimi.0.