Netdirekt coştu gene. Hiç bu saatlerde yapmazdı

Gene almanya hatlarına bir acaiplikler oldu. Hetzner i bakıyorum oda aynı durumda şayet webperonide aynı. Yani sorun netdirektte değil kesinlikle. Yoksa bu almanlr grevde olup bizimkiler gibi kabloları kesmesin
Artık işi şakaya vurduk ama iyice tadı kaçtı bu işin. Müşteriye dert anlatamıyoruz. Neredeyse Telekoma müdür yapacaklar bizi gidin yapın diye.