Netdirekt coştu gene. Hiç bu saatlerde yapmazdı Gene almanya hatlarına bir acaiplikler oldu. Hetzner i bakıyorum oda aynı durumda şayet webperonide aynı. Yani sorun netdirektte değil kesinlikle. Yoksa bu almanlr grevde olup bizimkiler gibi kabloları kesmesin

Artık işi şakaya vurduk ama iyice tadı kaçtı bu işin. Müşteriye dert anlatamıyoruz. Neredeyse Telekoma müdür yapacaklar bizi gidin yapın diye.