• 24-10-2013, 21:21:39
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu yapmazlarda, benim şüphelendiğim şey sunucu fiyatlarını biraz daha aşağı çekip kurulum ücreti parası almaları. 1-2 ay kullanıp bırakacak için zarar olacaktır ama sürekli kullanacaklar için çok karlı olur, çünkü ovh ceo su octave geçen ay ''bize 1-2 aylık değil devamlılık sağlayan müşteri gerekli ancak böyle mutlu oluruz'' şeklinde bir açıklama yapmıştı.

    Bakalım bekleyip göreceğiz, dananın kuyruğunu.
    Kurulum ücreti getirip aylık ücreti kaldırmasınlar
  • 26-10-2013, 16:20:21
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu yapmazlarda, benim şüphelendiğim şey sunucu fiyatlarını biraz daha aşağı çekip kurulum ücreti parası almaları. 1-2 ay kullanıp bırakacak için zarar olacaktır ama sürekli kullanacaklar için çok karlı olur, çünkü ovh ceo su octave geçen ay ''bize 1-2 aylık değil devamlılık sağlayan müşteri gerekli ancak böyle mutlu oluruz'' şeklinde bir açıklama yapmıştı.

    Bakalım bekleyip göreceğiz, dananın kuyruğunu.
    Eskiden yıllık ödeme ile aylık ödeme arasında hiç fark yoktu. Ücret X 12 ay olarak hesaplıyordu.

    Artık yıllık ödemede firewall ücretini almıyorlar.

    OVH'ın ceo'su bu gerçekten 1-2 ay kullanıp bırakacak müşteri istemiyorsa, yıllık alımlarda daha yüksek iskonto vermesi gerektiğini düşünüyorum.

    Bu arada ip ücretleri 1 Euro olmuş yine.
  • 26-10-2013, 18:42:27
    Üyeliği durduruldu
    Hadi bakalım beklemedeyiz , işin sonu nereye gidecek görücez
  • 27-10-2013, 00:51:14
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    esxi üzerinden mac tanımlaması, consoldan ip/dns ayarlarını yaptım. esxi üzerindeki konsoldan bağlantıda sıkıntı yok. uzak masaüstü ile bağlanmaya çalışınca cevap gelmiyor bağlantı sağlanamıyor
    Üstat seni unuttum yahu. Yapamadıysan yardımcı olabilirim vaktim var.
  • 27-10-2013, 01:09:36
    Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstat seni unuttum yahu. Yapamadıysan yardımcı olabilirim vaktim var.
    eyvallah halletmiştim teşekkürler
  • 27-10-2013, 06:32:45
    Üyeliği durduruldu
    paypal ile ödeme yapılıyormu acaba bu ovh da.
    şu fiyatlarda makinalar TR lok satsalar ekmek gibi gider bee bu günleri görücekmiyiz acaba
  • 27-10-2013, 08:49:25
    Şuan durum nedir? Satış dışı görünüyor?
  • 27-10-2013, 08:59:31
    Hobbaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paypal ile ödeme yapılıyormu acaba bu ovh da.
    şu fiyatlarda makinalar TR lok satsalar ekmek gibi gider bee bu günleri görücekmiyiz acaba
    Paypal ile ödeme imkanı var. TR'de bu fiyatlar, elektrik, hat maliyetleri ve vergi yükü sebebiyle çok çok zor.

    muhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan durum nedir? Satış dışı görünüyor?
    Halen yeni satış yapmıyor OVH. Ay sonuna doğru açılacak denmişti ama bir gelişme yok henüz.