MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
esxi üzerinden mac tanımlaması, consoldan ip/dns ayarlarını yaptım. esxi üzerindeki konsoldan bağlantıda sıkıntı yok. uzak masaüstü ile bağlanmaya çalışınca cevap gelmiyor bağlantı sağlanamıyor
Üstat seni unuttum yahu. Yapamadıysan yardımcı olabilirim vaktim var.