Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onu yapmazlarda, benim şüphelendiğim şey sunucu fiyatlarını biraz daha aşağı çekip kurulum ücreti parası almaları. 1-2 ay kullanıp bırakacak için zarar olacaktır ama sürekli kullanacaklar için çok karlı olur, çünkü ovh ceo su octave geçen ay ''bize 1-2 aylık değil devamlılık sağlayan müşteri gerekli ancak böyle mutlu oluruz'' şeklinde bir açıklama yapmıştı.

Bakalım bekleyip göreceğiz, dananın kuyruğunu.
Kurulum ücreti getirip aylık ücreti kaldırmasınlar