Onu yapmazlarda, benim şüphelendiğim şey sunucu fiyatlarını biraz daha aşağı çekip kurulum ücreti parası almaları. 1-2 ay kullanıp bırakacak için zarar olacaktır ama sürekli kullanacaklar için çok karlı olur, çünkü ovh ceo su octave geçen ay ''bize 1-2 aylık değil devamlılık sağlayan müşteri gerekli ancak böyle mutlu oluruz'' şeklinde bir açıklama yapmıştı.
Bakalım bekleyip göreceğiz, dananın kuyruğunu.
Eskiden yıllık ödeme ile aylık ödeme arasında hiç fark yoktu. Ücret X 12 ay olarak hesaplıyordu.
Artık yıllık ödemede firewall ücretini almıyorlar.
OVH'ın ceo'su bu gerçekten 1-2 ay kullanıp bırakacak müşteri istemiyorsa, yıllık alımlarda daha yüksek iskonto vermesi gerektiğini düşünüyorum.
Bu arada ip ücretleri 1 Euro olmuş yine.