paypal ile ödeme yapılıyormu acaba bu ovh da.
şu fiyatlarda makinalar TR lok satsalar ekmek gibi gider bee bu günleri görücekmiyiz acaba
Paypal ile ödeme imkanı var. TR'de bu fiyatlar, elektrik, hat maliyetleri ve vergi yükü sebebiyle çok çok zor.
Şuan durum nedir? Satış dışı görünüyor?
Halen yeni satış yapmıyor OVH. Ay sonuna doğru açılacak denmişti ama bir gelişme yok henüz.