• 08-09-2013, 19:11:09
    bozkurtnevzat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demek istediğim c yi 100 yerine 200 yapsam 200 gb kayıp oluyor


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    C raid 1 olarak kurulduğundan dolayı ( raid 1 neden oluyor derseniz bu serverlar a devamlı format atıldığı için hdd hatasında yedekleme ve veri kaybını önlemek sizinde sorun yaşamamanız için. ) Bence 100 Gb C kurup 100GB kayıba razı olun.
  • 08-09-2013, 19:13:09
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    C raid 1 olarak kurulduğundan dolayı ( raid 1 neden oluyor derseniz bu serverlar a devamlı format atıldığı için hdd hatasında yedekleme ve veri kaybını önlemek sizinde sorun yaşamamanız için. ) Bence 100 Gb C kurup 100GB kayıba razı olun.
    olmuyorsa mecburen razi olacağız ben sadece çözüm varsa yapalım bosuna kayıp olmasın demiştim.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 08-09-2013, 19:15:27
    bozkurtnevzat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olmuyorsa mecburen Raziı olacağız ben sadece çözüm varsa yapalım bosuna kayıp olmasın demiştim.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Alan çok lazım ise aylık 9.99 €'ya 2TB extarnal usb hdd taktırın bence.
  • 08-09-2013, 21:34:30
    Bir soru daha sorayım, ovhden ilk sunucum olduğu için konunun asıl amacı dışınada çıktıysam kusura bakmayın...

    şimdi trial kullanım hakkı bittiğinde tekrar sunucuyu kurmak için c yi 100 gb yapmıştım... Bunu panelden tekrar kurmak istediğimde disklerimde sadece c yi gösteriyor ve 100 gb değilse 1.5 tb olarak görüyor

    amacım sadece 100 gb olan c diskine windows olarak yeniden kurulum yapmak bunun için reinstall sayfasında "Step 2/3 : choose a partition" bölümünde hangi seçeneği seçmem gerekiyor (Gerçi hepsinde sadece c yi görebiliyorum) yoksa farklı bir şekilde mi yapmam gerekiyor çözemedim
  • 08-09-2013, 22:28:23
    Üyeliği durduruldu
    bozkurtnevzat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir soru daha sorayım, ovhden ilk sunucum olduğu için konunun asıl amacı dışınada çıktıysam kusura bakmayın...

    şimdi trial kullanım hakkı bittiğinde tekrar sunucuyu kurmak için c yi 100 gb yapmıştım... Bunu panelden tekrar kurmak istediğimde disklerimde sadece c yi gösteriyor ve 100 gb değilse 1.5 tb olarak görüyor

    amacım sadece 100 gb olan c diskine windows olarak yeniden kurulum yapmak bunun için reinstall sayfasında "Step 2/3 : choose a partition" bölümünde hangi seçeneği seçmem gerekiyor (Gerçi hepsinde sadece c yi görebiliyorum) yoksa farklı bir şekilde mi yapmam gerekiyor çözemedim
    neden format atcaksınız ?

    trial kullanım hakkı 6 ay sizinki 6 ay doldumu ?
  • 08-09-2013, 22:31:48
    Birşey sormak istiyorum. Burdan £3.34 fiyata 2 gb ramlık bir server alıp bunu 1gb'lık vds olacak şekilde 2 parça yapabiliyor muyuz?
  • 08-09-2013, 22:40:21
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden format atcaksınız ?

    trial kullanım hakkı 6 ay sizinki 6 ay doldumu ?
    ne olsa dolacak değil mi şimdi sunucuya verileri koymadam test ediyorum veriler dolduktan sonra sorun yaşamamak için.
  • 08-09-2013, 22:41:15
    Üyeliği durduruldu
    bozkurtnevzat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne olsa dolacak değil mi şimdi sunucuya verileri koymadam test ediyorum veriler dolduktan sonra sorun yaşamamak için.
    kendi bilgisayarınız damı format atıyorsunuz her trial doldumu
  • 08-09-2013, 23:00:58
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi bilgisayarınız damı format atıyorsunuz her trial doldumu
    Windows Loader yapmıştım diğer makinanın birine fiyatı dusuk oldugu ıcın kormadan yapmıstım hanı dıyorum bunda yaparsam bir sakınca olurmu olmaz diyorsanız sorun yok :d