bozkurtnevzat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olmuyorsa mecburen Raziı olacağız ben sadece çözüm varsa yapalım bosuna kayıp olmasın demiştim.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alan çok lazım ise aylık 9.99 €'ya 2TB extarnal usb hdd taktırın bence.