SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendi bilgisayarınız damı format atıyorsunuz her trial doldumu
Windows Loader yapmıştım diğer makinanın birine fiyatı dusuk oldugu ıcın kormadan yapmıstım hanı dıyorum bunda yaparsam bir sakınca olurmu olmaz diyorsanız sorun yok :d