bozkurtnevzat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
demek istediğim c yi 100 yerine 200 yapsam 200 gb kayıp oluyor


Sent from my iPhone using Tapatalk
C raid 1 olarak kurulduğundan dolayı ( raid 1 neden oluyor derseniz bu serverlar a devamlı format atıldığı için hdd hatasında yedekleme ve veri kaybını önlemek sizinde sorun yaşamamanız için. ) Bence 100 Gb C kurup 100GB kayıba razı olun.