CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
C raid 1 olarak kurulduğundan dolayı ( raid 1 neden oluyor derseniz bu serverlar a devamlı format atıldığı için hdd hatasında yedekleme ve veri kaybını önlemek sizinde sorun yaşamamanız için. ) Bence 100 Gb C kurup 100GB kayıba razı olun.
olmuyorsa mecburen razi olacağız ben sadece çözüm varsa yapalım bosuna kayıp olmasın demiştim.


Sent from my iPhone using Tapatalk