• 14-08-2013, 20:19:36
    RalesGame adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Alakası yok.

    Biz seçim yapmadık direk 1gbit olarak geldi sunucu.

    hosgeldı ıyı sanslıymısın demek minisp mı
  • 14-08-2013, 20:51:12
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir türlü raid olayını iptal edemedim, daha önce böyle bir sorun yaşayan varmı?
    hocam eğer win kurduysanız normal şekilde kurun sonradan win içinden iptal edebiliyorsunuz. bana gelen 2 sunucumuda öle yaptım. 4tb olarak kullanıyom. kurulum aşamasında hiç uğraşmayın.
    linux ise swap oluşturmanız gerek.
  • 14-08-2013, 20:54:39
    Üyeliği durduruldu
    turkdepo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam eğer win kurduysanız normal şekilde kurun sonradan win içinden iptal edebiliyorsunuz. bana gelen 2 sunucumuda öle yaptım. 4tb olarak kullanıyom. kurulum aşamasında hiç uğraşmayın.
    linux ise swap oluşturmanız gerek.
    Teşekkür ederim,

    Malesef sunucuda windows kurulu değil, sunucuda esxi 5 kuruludur.
  • 14-08-2013, 20:56:56
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim,

    Malesef sunucuda windows kurulu değil, sunucuda esxi 5 kuruludur.
    esx de raid olmaz, diğer diski Configuration >> Storage >> Add Storage kısmından ekleyebilirsiniz.
  • 14-08-2013, 21:00:20
    Üyeliği durduruldu
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    esx de raid olmaz, diğer diski Configuration >> Storage >> Add Storage kısmından ekleyebilirsiniz.
    Bilgi için çok teşekkür ederim, 2. diski ekleyebildim...

    OVH panelden format attığımda 2 disk'te siliniyormu acaba?
  • 14-08-2013, 21:03:32
    hayır esx kurduğunuzda ikinci diske dokunmaz, ancak siz az önce eklerken esx o diğer diskinizi vmfs dosya sistemi ile formatladı.
  • 14-08-2013, 21:33:10
    turkdepo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam eğer win kurduysanız normal şekilde kurun sonradan win içinden iptal edebiliyorsunuz. bana gelen 2 sunucumuda öle yaptım. 4tb olarak kullanıyom. kurulum aşamasında hiç uğraşmayın.
    linux ise swap oluşturmanız gerek.
    benimde FS-8T sunucu windows raid olarak geldi. bir türlü bozamıyoruz .

    vaziyet bu:



    Bu ovh de bu olaylar artık zıvanadan çıkartıcak milleti . 8 TB aldık 6 TB hiç bir şekilde raid bozulmuyor 2 TB alan boşta duruyor.
  • 14-08-2013, 22:32:56
    bugün ki işaretleme mevzusundan sonra egemen den başka teslim alan varmı ?
  • 14-08-2013, 22:35:23
    4 tanede bize teslim edildi.