turkdepo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam eğer win kurduysanız normal şekilde kurun sonradan win içinden iptal edebiliyorsunuz. bana gelen 2 sunucumuda öle yaptım. 4tb olarak kullanıyom. kurulum aşamasında hiç uğraşmayın.
linux ise swap oluşturmanız gerek.
benimde FS-8T sunucu windows raid olarak geldi. bir türlü bozamıyoruz .

vaziyet bu:



Bu ovh de bu olaylar artık zıvanadan çıkartıcak milleti . 8 TB aldık 6 TB hiç bir şekilde raid bozulmuyor 2 TB alan boşta duruyor.