• 16-08-2013, 14:26:35
    Ticket atıyorum 4-5 gün sonra dönüş yapıyorlar ve sunucu hala ortalarda yok. Bu nasıl iştir anlamadık gitti. Sipariş tarihi 02.08.2013. Tam 2 hafta oldu
  • 16-08-2013, 14:28:38
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk önce ticket atıp onay alın, sorununuzdanda bahsedin, 10-15 günlük sunucuların iptal edildiğini gördüm, nedeninizi açıkça belirtirseniz iadede sıkıntı çıkarmazlar.
    Teşekkürler, mesaj gönderdim başınada acil yazdım, yanıt bekliyorum.
  • 16-08-2013, 14:31:07
    sunucuoptimizasyon.com
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler, mesaj gönderdim başınada acil yazdım, yanıt bekliyorum.
    Başına ölüyorum da yazsanız 4-5 günden önce cevap gelmez
  • 16-08-2013, 15:59:24
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar

    https://www.ovh.com/cgi-bin/order/di...rPassword=zbqx


    ödeme burara yapan Webkurum nickli arkadaş ben ödeme yaptım sunucu gelmedi siz iade etceksiniz diyor lütfen arkadaşlar bu arkadaşa siz açıklama yapın çünkü ben yoruldum yardımcı olayım dedim suçlu ben oldum
    ödeme kendisi yaptı kartla direk ovh.com yaptı ama ne yazikki suçlu biz oldum kendisini şiddetle kınıyorum

    sunucu gelmedi suçlu ben oldum

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:59:24 -->-> Daha önceki mesaj 15:56:52 --

    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Proje iptali nedenyle elimde 1 adet hemen teslim miniSP modeli bulunmaktadır, ilgilenen arkadaşlar mesaj gönderebilirler.

    Süre bitiş: 14/09/2013
    sunucu ben alabilirim
  • 16-08-2013, 16:03:15
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar

    https://www.ovh.com/cgi-bin/order/di...rPassword=zbqx


    ödeme burara yapan Webkurum nickli arkadaş ben ödeme yaptım sunucu gelmedi siz iade etceksiniz diyor lütfen arkadaşlar bu arkadaşa siz açıklama yapın çünkü ben yoruldum yardımcı olayım dedim suçlu ben oldum
    ödeme kendisi yaptı kartla direk ovh.com yaptı ama ne yazikki suçlu biz oldum kendisini şiddetle kınıyorum

    sunucu gelmedi suçlu ben oldum

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:59:24 -->-> Daha önceki mesaj 15:56:52 --



    sunucu ben alabilirim
    bnde kartla yaptım iptalleride geldi ama hala karta param geri gelmedi bnde şaşırdım 1 ay sonra gelir diye tahmin ediyorum ama bilmiyorum.
  • 16-08-2013, 16:04:43
    Üyeliği durduruldu
    turkdepo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bnde kartla yaptım iptalleride geldi ama hala karta param geri gelmedi bnde şaşırdım 1 ay sonra gelir diye tahmin ediyorum ama bilmiyorum.
    nasıl yaptınız iptalleri
  • 16-08-2013, 16:10:40
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl yaptınız iptalleri
    Biz daha önceki sipariş iptalimizi ticket ile yapmıştık. Yetkili arkadaşlar gerekeni yapmıştı.
  • 16-08-2013, 16:38:48
    Üyeliği durduruldu
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar

    https://www.ovh.com/cgi-bin/order/di...rPassword=zbqx


    ödeme burara yapan Webkurum nickli arkadaş ben ödeme yaptım sunucu gelmedi siz iade etceksiniz diyor lütfen arkadaşlar bu arkadaşa siz açıklama yapın çünkü ben yoruldum yardımcı olayım dedim suçlu ben oldum
    ödeme kendisi yaptı kartla direk ovh.com yaptı ama ne yazikki suçlu biz oldum kendisini şiddetle kınıyorum

    sunucu gelmedi suçlu ben oldum

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:59:24 -->-> Daha önceki mesaj 15:56:52 --



    sunucu ben alabilirim
    Mesaj gönderim.
  • 16-08-2013, 17:26:15
    Üyeliği durduruldu
    Ağustos 30 undan önce Mini SP siparişi verip alamayan varmı?