Bir türlü raid olayını iptal edemedim, daha önce böyle bir sorun yaşayan varmı?
hocam eğer win kurduysanız normal şekilde kurun sonradan win içinden iptal edebiliyorsunuz. bana gelen 2 sunucumuda öle yaptım. 4tb olarak kullanıyom. kurulum aşamasında hiç uğraşmayın.
linux ise swap oluşturmanız gerek.