turkdepo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam eğer win kurduysanız normal şekilde kurun sonradan win içinden iptal edebiliyorsunuz. bana gelen 2 sunucumuda öle yaptım. 4tb olarak kullanıyom. kurulum aşamasında hiç uğraşmayın.
linux ise swap oluşturmanız gerek.
Teşekkür ederim,

Malesef sunucuda windows kurulu değil, sunucuda esxi 5 kuruludur.