• 29-07-2013, 09:40:01
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi aletin size aylık rakamı ne olacak bende bunu anlayamadım?
    Bu ovh nin 2.99 euroluk sunucuların siz temin etmicekmiydiniz ?
  • 29-07-2013, 09:58:45
    KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ovh nin 2.99 euroluk sunucuların siz temin etmicekmiydiniz ?
    Ovh değil kimsufi o model, ayrıca 40 dan fazla model şu an sitede ekli durumda ovh d.c olarak, saat 15:00'da açıklanacak.

    2gb modeli ne için kullanacaksınız çünkü oldukça yetersiz bir model ve windows kurulduğunda sadece firefox boş sayfa açın işlemci anlık %100 lere dayanmakta. Bunları bilip sanırım kiralamak istiyorsunuz?

    Saat 15:00 da sitemize üye olarak ovh-kimsufi dilediğiniz model server'ı sipariş geçebilirsiniz.
  • 29-07-2013, 10:34:16
    Üyeliği durduruldu
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ovh değil kimsufi o model, ayrıca 40 dan fazla model şu an sitede ekli durumda ovh d.c olarak, saat 15:00'da açıklanacak.

    2gb modeli ne için kullanacaksınız çünkü oldukça yetersiz bir model ve windows kurulduğunda sadece firefox boş sayfa açın işlemci anlık %100 lere dayanmakta. Bunları bilip sanırım kiralamak istiyorsunuz?

    Saat 15:00 da sitemize üye olarak ovh-kimsufi dilediğiniz model server'ı sipariş geçebilirsiniz.
    Merhabalar,

    Verilen işlemci tam olarak hangi model atom?
  • 29-07-2013, 10:44:35
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Verilen işlemci tam olarak hangi model atom?
    Daha önce bu modeli sitemize eklememiştik 4 çekirdekli model vardı bizde ama büyük ihtimal ile 1.6 Ghz olduğundan bu Atom işlemci olması lazım : http://ark.intel.com/products/58916/...-Cache-1_6-GHz

    Yanılıyorda olabilirim.
  • 29-07-2013, 10:47:49
    Üyeliği durduruldu
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce bu modeli sitemize eklememiştik 4 çekirdekli model vardı bizde ama büyük ihtimal ile 1.6 Ghz olduğundan bu Atom işlemci olması lazım : http://ark.intel.com/products/58916/...-Cache-1_6-GHz

    Yanılıyorda olabilirim.
    Bu fena değilmiş, giriş seviyesi ufak çaplı siteleri bile kaldırır.

    Bende N2800 modeli var idareten kullanıyorum...
  • 29-07-2013, 10:48:52
    sunucuoptimizasyon.com
    Orkunum sitede 1 çekirdek, sanalla 2 çekirdek yazıyor, büyük ihtimalle atom n270 bu model. Performansıda içler acısıdır, benim netbooktaki işlemcinin aynısı, dediğin gibi tarayıcı açtığında işlemci yüzde yüze fırlıyor

    http://www.cpu-world.com/CPUs/Atom/I...586GE025D.html
  • 29-07-2013, 10:51:18
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orkunum sitede 1 çekirdek, sanalla 2 çekirdek yazıyor, büyük ihtimalle atom n270 bu model. Performansıda içler acısıdır, benim netbooktaki işlemcinin aynısı, dediğin gibi tarayıcı açtığında işlemci yüzde yüze fırlıyor

    http://www.cpu-world.com/CPUs/Atom/I...586GE025D.html
    Bu dediğin model ise eğer, 2008 de bu model çıktı ve şu an artık üretilmiyor, ovh demek ki bu işlemcileri paris/şanzelize bit pazarından toplamış Arifim
  • 29-07-2013, 10:52:42
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orkunum sitede 1 çekirdek, sanalla 2 çekirdek yazıyor, büyük ihtimalle atom n270 bu model. Performansıda içler acısıdır, benim netbooktaki işlemcinin aynısı, dediğin gibi tarayıcı açtığında işlemci yüzde yüze fırlıyor

    http://www.cpu-world.com/CPUs/Atom/I...586GE025D.html
    n270 ise FTP, dns, vpn, mail ve sadece html hosting dışında başka işe yaramaz.
  • 29-07-2013, 10:56:59
    Arifim sende dahil tüm sipariş veren arkadaşlar http://www.kimsufi.com/fr/ bu ibareyi okumadınız mı acep

    * : Disponibilité sous réserve de la validation de votre commande et dans la limite des stocks disponibles.
    Usage : Serveur personnel. Non autorisé pour la revente. Limité à 3 serveurs par personne physique ou morale.
    Disponible uniquement pour les habitants de l'Union Européenne.

    Avrupa Birliği üyeler yararlanmakta ve kişisel kullanım sayısı 3 ile limitlendirilmiş demekte

    Ben e-mail atayım da tüm Türkiyeden size gönderilen 2.99€'ları kredime ekleyin diye sizin paralarla yıllık bu modelden alayım https://www.ovh.com/fr/serveurs_dedies/hg_xxxl.xml