Bu ovh nin 2.99 euroluk sunucuların siz temin etmicekmiydiniz ?
Ovh değil kimsufi o model, ayrıca 40 dan fazla model şu an sitede ekli durumda ovh d.c olarak, saat 15:00'da açıklanacak.
2gb modeli ne için kullanacaksınız çünkü oldukça yetersiz bir model ve windows kurulduğunda sadece firefox boş sayfa açın işlemci anlık %100 lere dayanmakta. Bunları bilip sanırım kiralamak istiyorsunuz?
Saat 15:00 da sitemize üye olarak ovh-kimsufi dilediğiniz model server'ı sipariş geçebilirsiniz.