Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orkunum sitede 1 çekirdek, sanalla 2 çekirdek yazıyor, büyük ihtimalle atom n270 bu model. Performansıda içler acısıdır, benim netbooktaki işlemcinin aynısı, dediğin gibi tarayıcı açtığında işlemci yüzde yüze fırlıyor

http://www.cpu-world.com/CPUs/Atom/I...586GE025D.html
Bu dediğin model ise eğer, 2008 de bu model çıktı ve şu an artık üretilmiyor, ovh demek ki bu işlemcileri paris/şanzelize bit pazarından toplamış Arifim