CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce bu modeli sitemize eklememiştik 4 çekirdekli model vardı bizde ama büyük ihtimal ile 1.6 Ghz olduğundan bu Atom işlemci olması lazım : http://ark.intel.com/products/58916/...-Cache-1_6-GHz

Yanılıyorda olabilirim.
Bu fena değilmiş, giriş seviyesi ufak çaplı siteleri bile kaldırır.

Bende N2800 modeli var idareten kullanıyorum...