CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ovh değil kimsufi o model, ayrıca 40 dan fazla model şu an sitede ekli durumda ovh d.c olarak, saat 15:00'da açıklanacak.

2gb modeli ne için kullanacaksınız çünkü oldukça yetersiz bir model ve windows kurulduğunda sadece firefox boş sayfa açın işlemci anlık %100 lere dayanmakta. Bunları bilip sanırım kiralamak istiyorsunuz?

Saat 15:00 da sitemize üye olarak ovh-kimsufi dilediğiniz model server'ı sipariş geçebilirsiniz.
Merhabalar,

Verilen işlemci tam olarak hangi model atom?