Sanal Datacenter Nedir? Avantajları Nelerdir? [ Netinternet ]
18
●5.982
- 11-01-2013, 04:08:27Bizim bu ay Netinternet lokasyonundaki Co-location sunucu adetimiz 100ün üzerine çıkıyor. Yanılmıyorsam 7.ayımıza giriyoruz.Aşırı derecede memnunuz.
Bu kadar içten bu kadar fedakar bir çalışma grubu daha önce hiç görmedim.
Güvenle bir sn bile tereddüt etmeden çalışılabilecek bir firma.
*Hiç bir destek talebimiz uzun denilebilecek bir süre beklemede kalmadı.
*Müsait olmadığımız hiç bir zaman şuna bakabilir misiniz dediğimizde hayır cevabı ile karşılaşmadık
*Her gittiğimizde çok iyi ağırlandık.
Bu maddeler saymakla bitmez.
Ben netinternet'i TR'deki diğer bir çok DC'nin önünde görmeyi çok isterim ve mutluluk duyarım....
Başarılar - 11-01-2013, 15:36:59Memnuniyetiniz karşısında çok mutlu olduğumuzu söylemek isterim.Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuz için çok teşekkürler. - 11-01-2013, 19:35:59Üyeliği durdurulduyanlış anlamazsanız birşey soracağım neden kendi datacenteriniz varken netinternet e Co-Location sunucu yolluyorsunuz? bakın cümlenin başındada dediğim gibi yanlış anlamayın merak gereği. Yanlış anlaşılmaya sebeb olduysam af ola...Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2013, 19:40:40Enerji problemlerimiz var çok özel müşteriler dışında kendi lokasyonumuzdan işlem yapmıyoruz. Bulunduğumuz bölge itibarı ile konumlanma hatasında bulunduk. Civardaki trafolarda gerekli yükseltme ve kablolama maliyetleri bir bina kuracak kadar yüksek tutuyor. Bu sebeple farklı lokasyonlara makinaları dağıttık. Bir süre daha yeni bir lokasyona toplama planımız mevcut değil. Şu ana kadar çalıştığımız ve en çok memnuniyet duyduğumuz yer Netinternet. Bu gidişle bir yere makinalarımız toplayacaksak bu netinternet olacak ve orada personel istihdam edeceğiz.hosunn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2013, 19:43:38Üyeliği durdurulduöncelikle merakımı giderdiğiniz için teşekkür ederim ancak bir soru işareti oluştu oda şu peki bu konumlama sonucunda yani netinternet e dağıttığınız sunucular sizin internet omurgasındanmı besleniyor yoksa netinternetinmi ve ipler sizin iplermi yoksa netinternet inmi?Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2013, 19:48:06IP'lerin hepsi kendimizin.
Netinternet ile peering yapıyoruz. Hizmeti çok profosyonel şekilde sağlıyorlar hatları çok düzgün izole edilmiş durumda bizim trace'lerimizde onları göremezsiniz. İşimize saygılılar. TT omurgasına geçişimizde sadece bir switch olarak işlevselliğimiz var.Bencil bir çalışma yapıları yok. Bu yüzden de çok memnunuz. Konu netinternet'in olduğu için daha fazla dağıtmamak gerekir.İlgili her türlü soru için http://dc.salay.com.tr den ticket atabilirsiniz. - 11-01-2013, 19:56:18Bizim Sanal Datacenter dediğimiz hizmette yaptığımız iş, normal bir bina yapıp binada ki katları farklı şirketlere kiraya vermekten farksız. Sanırım sizin de bu noktada kafanız karıştı ve bu soruyu sorma ihtiyacı duydunuz.hosunn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanal Datacenterda bizi bir iş merkezi olarak düşünün, insanlar gelip dükkan kiralıyor bu şekilde düşünün.
Enerji alt yapısı yedeklendirilmiş, iklimlendirilmesi yedeklendirilmiş, Fiberoptik alt yapısı yedeklendirilmiş bir dükkan kiralamaktan farksız bu hizmet. Tüm cihazlarını ve ekipmanlarını hizmeti alan kuruyor. Aslında ha kendi veri merkezinizi kurmuşsunuz, ha bizden sanal datacenter hizmeti almışsınız bir fark yok. Çünkü biz Hattı satın alma konusunda bile seçimi müşterilerimize bırakıyoruz. Hat alırken ben senin hattını kullanmayacağım, kendime özel hat çektireceğim diyebiliyor müşterilerimiz
Her şey serbest..
Ayrıca Estağfurullah Cahit bey, Önemli değil.

