IP'lerin hepsi kendimizin.
Netinternet ile peering yapıyoruz. Hizmeti çok profosyonel şekilde sağlıyorlar hatları çok düzgün izole edilmiş durumda bizim trace'lerimizde onları göremezsiniz. İşimize saygılılar. TT omurgasına geçişimizde sadece bir switch olarak işlevselliğimiz var.Bencil bir çalışma yapıları yok. Bu yüzden de çok memnunuz. Konu netinternet'in olduğu için daha fazla dağıtmamak gerekir.İlgili her türlü soru için
http://dc.salay.com.tr den ticket atabilirsiniz.