Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Enerji problemlerimiz var çok özel müşteriler dışında kendi lokasyonumuzdan işlem yapmıyoruz. Bulunduğumuz bölge itibarı ile konumlanma hatasında bulunduk. Civardaki trafolarda gerekli yükseltme ve kablolama maliyetleri bir bina kuracak kadar yüksek tutuyor. Bu sebeple farklı lokasyonlara makinaları dağıttık. Bir süre daha yeni bir lokasyona toplama planımız mevcut değil. Şu ana kadar çalıştığımız ve en çok memnuniyet duyduğumuz yer Netinternet. Bu gidişle bir yere makinalarımız toplayacaksak bu netinternet olacak ve orada personel istihdam edeceğiz.
öncelikle merakımı giderdiğiniz için teşekkür ederim ancak bir soru işareti oluştu oda şu peki bu konumlama sonucunda yani netinternet e dağıttığınız sunucular sizin internet omurgasındanmı besleniyor yoksa netinternetinmi ve ipler sizin iplermi yoksa netinternet inmi?