Bizim bu ay Netinternet lokasyonundaki Co-location sunucu adetimiz 100ün üzerine çıkıyor. Yanılmıyorsam 7.ayımıza giriyoruz.Aşırı derecede memnunuz.
Bu kadar içten bu kadar fedakar bir çalışma grubu daha önce hiç görmedim.
Güvenle bir sn bile tereddüt etmeden çalışılabilecek bir firma.
*Hiç bir destek talebimiz uzun denilebilecek bir süre beklemede kalmadı.
*Müsait olmadığımız hiç bir zaman şuna bakabilir misiniz dediğimizde hayır cevabı ile karşılaşmadık
*Her gittiğimizde çok iyi ağırlandık.
Bu maddeler saymakla bitmez.
Ben netinternet'i TR'deki diğer bir çok DC'nin önünde görmeyi çok isterim ve mutluluk duyarım....
Başarılar
yanlış anlamazsanız birşey soracağım neden kendi datacenteriniz varken netinternet e Co-Location sunucu yolluyorsunuz? bakın cümlenin başındada dediğim gibi yanlış anlamayın merak gereği. Yanlış anlaşılmaya sebeb olduysam af ola...