öncelikle merakımı giderdiğiniz için teşekkür ederim ancak bir soru işareti oluştu oda şu peki bu konumlama sonucunda yani netinternet e dağıttığınız sunucular sizin internet omurgasındanmı besleniyor yoksa netinternetinmi ve ipler sizin iplermi yoksa netinternet inmi?
Bizim Sanal Datacenter dediğimiz hizmette yaptığımız iş, normal bir bina yapıp binada ki katları farklı şirketlere kiraya vermekten farksız. Sanırım sizin de bu noktada kafanız karıştı ve bu soruyu sorma ihtiyacı duydunuz.
Sanal Datacenterda bizi bir iş merkezi olarak düşünün, insanlar gelip dükkan kiralıyor bu şekilde düşünün.
Enerji alt yapısı yedeklendirilmiş, iklimlendirilmesi yedeklendirilmiş, Fiberoptik alt yapısı yedeklendirilmiş bir dükkan kiralamaktan farksız bu hizmet. Tüm cihazlarını ve ekipmanlarını hizmeti alan kuruyor. Aslında ha kendi veri merkezinizi kurmuşsunuz, ha bizden sanal datacenter hizmeti almışsınız bir fark yok. Çünkü biz Hattı satın alma konusunda bile seçimi müşterilerimize bırakıyoruz. Hat alırken ben senin hattını kullanmayacağım, kendime özel hat çektireceğim diyebiliyor müşterilerimiz
Her şey serbest..
Ayrıca Estağfurullah Cahit bey, Önemli değil.