Merhaba,
Steamde CSGO' ya başlamayı düşünüyorum, oyun şuan steam de 77,50 tl , oradan almak mımantıklı yoksa key olarak satan var mı dahaucuza, yada üyelik mi almak mantıklı
bilen fikri olan arkadaşlardan destek rica ederim.
Steam de CSGO' ya başlamayı düşünüyorum
10
●124
- 07-10-2020, 21:15:14Hocam eğer Battle Royale modunu oynamayacaksanız (Tavsiyem: Oynamaynı ÇÖP) free versiyonuyla başlayın oyuna. Eğer zaten yeni başlayacaksanız oyunu öğrenmeniz gerekecek (Eski CS oyuncusu olmanız fark etmez fizik motoru ve oyun motoru farklı) öğrenene kadar 21 level olursunuz zaten 21 olunca da 77 lira verdiğiniz zaman hesabınıza atanan prime account özellği geliyo. Zaten 21 level olana kadar oyunu anca kavrarsınız normal maç girmeler etmeler derken. Yani diyeceğim odur ki 77 lira vermeyin free ile başlayıp oyunu öğrenin.