• 07-10-2020, 21:11:28
    #1
    Merhaba,

    Steamde CSGO' ya başlamayı düşünüyorum, oyun şuan steam de 77,50 tl , oradan almak mımantıklı yoksa key olarak satan var mı dahaucuza, yada üyelik mi almak mantıklı
    bilen fikri olan arkadaşlardan destek rica ederim.
  • 07-10-2020, 21:12:10
    #2
    başlama kardeşim başlama allah belasını versin bunların benim global hesabımı faceit hesabımı mahvettiler içindeki skinler paralar oyunlar da cabası
  • 07-10-2020, 21:15:10
    #3
    Hileden geçilmiyor eski tadı yok o yüzden hiç boşa para harcamayın sinir stress sahibi olmayın.
  • 07-10-2020, 21:15:14
    #4
    Hocam eğer Battle Royale modunu oynamayacaksanız (Tavsiyem: Oynamaynı ÇÖP) free versiyonuyla başlayın oyuna. Eğer zaten yeni başlayacaksanız oyunu öğrenmeniz gerekecek (Eski CS oyuncusu olmanız fark etmez fizik motoru ve oyun motoru farklı) öğrenene kadar 21 level olursunuz zaten 21 olunca da 77 lira verdiğiniz zaman hesabınıza atanan prime account özellği geliyo. Zaten 21 level olana kadar oyunu anca kavrarsınız normal maç girmeler etmeler derken. Yani diyeceğim odur ki 77 lira vermeyin free ile başlayıp oyunu öğrenin.
  • 07-10-2020, 21:18:25
    #5
    Hileciler yüzünden oyunun zevki kalmadı başlamanızı önermem.Her oyunda hile var fakat bazıları gene CS GO kadar fazla değil.Valorant,apex gibi oyunları inceleyin onlar daha iyi diyebilirim
  • 07-10-2020, 21:18:29
    #6
    faceit başlamanızı öneririm
  • 07-10-2020, 21:19:05
    #7
    hile:go
  • 07-10-2020, 21:29:10
    #8
    maşallah hile demek ki herkesi bezdirmiş, çok haklısınız o halde free oyuna baslamak mantıklı sagolun hocam hepiniz
  • 07-10-2020, 22:05:58
    #9
    Hocam 59 tl ye steam hesabınıza gift olarak gönderebilirim eğer almak isterseniz