Merhaba,

Steamde CSGO' ya başlamayı düşünüyorum, oyun şuan steam de 77,50 tl , oradan almak mımantıklı yoksa key olarak satan var mı dahaucuza, yada üyelik mi almak mantıklı
bilen fikri olan arkadaşlardan destek rica ederim.