Steam de CSGO' ya başlamayı düşünüyorum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Steam de CSGO' ya başlamayı düşünüyorum
10
●
124
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Oyun Dünyası
Counter-Strike 2 - CS2
Steam de CSGO' ya başlamayı düşünüyorum
1
2
08-10-2020, 02:00:54
#10
LordHaseky
MM yerine Faceit platformunu deneyebilirsiniz. Gerçi onda da yüksek elolarda hile var.
08-10-2020, 13:00:17
#11
kvp
helpful
Hocam faceit başlamanızı öneririm.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler