• 08-01-2019, 04:46:21
    #1
    Merhaba dostlar,

    CSGO Oynuyorum arada pubg cs de nezaman solo girsem ya bota düşüyoruz yada saçma saçma bot gibi oynayan insanlarla karşılaşıyorum buda beni çıldırtıyor. Kolsuz arkadaşlarla birlikte bir 5li oluşturmaya ne dersiniz?

    Ağır kolsuzum ben ama oyunu kuralına göre oynarım en azından bot mu bu demezsiniz
  • 08-01-2019, 05:03:49
    #2
    Steam Adını pm ile atın ekleyeyim Arada pubg flan gireriz
  • 08-01-2019, 05:05:28
    #3
    Nova 3 kocaman bir botum. Pubg oynarken fazla geriliyorum ondan oynamıyorum ama cs gelirim .
  • 08-01-2019, 05:19:19
    #4
    Stores adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nova 3 kocaman bir botum. Pubg oynarken fazla geriliyorum ondan oynamıyorum ama cs gelirim .
    Office atalım mı aga
  • 08-01-2019, 05:38:01
    #5
    PREMIUM SEO
    CSGo Dust 2 oynarsanız her zaman beklerim
  • 08-01-2019, 05:39:29
    #6
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CSGo Dust 2 oynarsanız her zaman beklerim
    Office oynamayı seviyorum dust sevmiyorum
  • 08-01-2019, 06:58:27
    #7
    Reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Office atalım mı aga
    cache inferno ve dust dısında hiç oynamadım
  • 08-01-2019, 07:01:02
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şu final haftası bittiğinde csgo dust 2 atalım. En son yaz zamanı oynamıştım sanırım, en iyi bot benim
  • 08-01-2019, 07:56:43
    #9
    Steam kullanıcı adını PM'den ilet Pubg atalım

    Ayrıca Mobil Legends oynayanınız varsa mutlaka PM atsın