Merhaba dostlar,
CSGO Oynuyorum arada pubg cs de nezaman solo girsem ya bota düşüyoruz yada saçma saçma bot gibi oynayan insanlarla karşılaşıyorum buda beni çıldırtıyor. Kolsuz arkadaşlarla birlikte bir 5li oluşturmaya ne dersiniz?
Ağır kolsuzum ben ama oyunu kuralına göre oynarım en azından bot mu bu demezsiniz