Kolsuz Team Kuralım mı?
16
●1.008
- 08-01-2019, 18:41:43Güzide-nova 4- nova 3- çift keleş ranklarda dust 2 haritasında eşlik ederim :P
- 26-03-2019, 12:43:48Selam dostlar pm atarsanız bende akşamları cs deyim oynarız kolsuz takıma benide dahil edin.
- 09-05-2019, 12:44:50deli gibi office oynuyorum, 3 ay önce rankım LEM'di şuan mg1 'im kolsuz arkadaşlarım sağolsun eğlence amaçlı oynuyorum
maçlarda en kötü 20-30 arası vuruyorum
eklemek isterseniz: https://steamcommunity.com/id/firatcs
maçlarda en kötü 20-30 arası vuruyorum