• 08-01-2019, 18:39:01
    #10
    Yer kaldıysa beni de yazın gelirim
  • 08-01-2019, 18:41:43
    #11
    Güzide-nova 4- nova 3- çift keleş ranklarda dust 2 haritasında eşlik ederim :P
  • 05-02-2019, 18:30:52
    #12
    Global arıyorsanız buralardayım.
  • 06-02-2019, 05:07:58
    #13
    Office mapını benim gibi deli gibi oynayan var mı beyler ?
  • 06-02-2019, 20:13:14
    #14
    Dust 2 Oynayanlar Isimleri Pm atsin size zahmet bende ekleyeyim elim Protez Biraz ama Nova 2 Yim 3 ilr Arada Gidip geliyorum
  • 26-03-2019, 12:43:48
    #15
    Selam dostlar pm atarsanız bende akşamları cs deyim oynarız kolsuz takıma benide dahil edin.
  • 26-03-2019, 12:49:36
    #16
    kolsuz team office oynuyorsa bende katılabilirim akşamları
  • 09-05-2019, 12:44:50
    #17
    deli gibi office oynuyorum, 3 ay önce rankım LEM'di şuan mg1 'im kolsuz arkadaşlarım sağolsun eğlence amaçlı oynuyorum maçlarda en kötü 20-30 arası vuruyorum

    eklemek isterseniz: https://steamcommunity.com/id/firatcs