Konu
Kolsuz Team Kuralım mı?
09-05-2019, 12:44:50
#17
firatdurak
deli gibi office oynuyorum, 3 ay önce rankım LEM'di şuan mg1 'im kolsuz arkadaşlarım sağolsun eğlence amaçlı oynuyorum
maçlarda en kötü 20-30 arası vuruyorum
eklemek isterseniz:
https://steamcommunity.com/id/firatcs