deli gibi office oynuyorum, 3 ay önce rankım LEM'di şuan mg1 'im kolsuz arkadaşlarım sağolsun eğlence amaçlı oynuyorum maçlarda en kötü 20-30 arası vuruyorum

eklemek isterseniz: https://steamcommunity.com/id/firatcs