• 01-03-2014, 14:14:12
    #1
    Arkadaşlar ben girdiğim serverlerde sürekli atılıyorum bir kaç hs atınca hemen ss almaya çalışıyorlar ama bir türlü kimse alamadı ne yapmalıyım ssmi alabilmeleri için. Lütfen okuyup geçmeyin bir türlü çözemedim o kadar araştırdım çok sinir bozucu bilen elbet vardır burda.
  • 02-03-2014, 08:16:40
    #2
    DCN
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    en kökten çözüm 20 liraya steam satın al
  • 02-03-2014, 17:39:35
    #3
    Normalde amx komutları içerisinde amx_screen komutu var. Bunu kullanınca screen alıyorlar. Ancak kendinden alıp göndermek istiyorsan konsola:
    bind n snapshot
    yazarsanız n ye bastığınızda ss alacaktır. Ayrıca GameTracker'ın kendi programı var. Bu program sayesinde bir kısayol atayarak ss alabilirsiniz. Hangisini isterseniz artık
  • 02-03-2014, 19:58:15
    #4
    @AtomCmyLMz SS alınmıyorsa server sahibi direk banlayacaktır yüksek ihtimal O şekilde bi çözüme ulaşılamaz. Bencede tek çözüm steam almak olabilir bu konuda.
  • 03-03-2014, 17:20:40
    #5
    adminler benim ssmi alamıyor hiç bir svde steamsiz düzelmez sanırım
  • 05-03-2014, 10:19:15
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hala steam almak diye mi geçiyor oyunu orjinal satın almak
  • 05-03-2014, 12:27:18
    #7
    anLHsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben girdiğim serverlerde sürekli atılıyorum bir kaç hs atınca hemen ss almaya çalışıyorlar ama bir türlü kimse alamadı ne yapmalıyım ssmi alabilmeleri için. Lütfen okuyup geçmeyin bir türlü çözemedim o kadar araştırdım çok sinir bozucu bilen elbet vardır burda.
    Steam oyunlarını ciddi anlamda ucuza sağlayabiliyoruz. Konu ile ilgili ayrıntılı görüşmek için Skype adresi: oyunkacpara

    Örnek olarak CS Global Offensive Steam üzerinden: 15 USD ancak biz 10 USD ye sağlayabiliriz.

    Oyunu yine Steam'den orijinal olarak indirmek üzere size key verilecektir.