ne yapmalıyım ssmi alabilmeleri için. Lütfen okuyup geçmeyin bir türlü çözemedim o kadar araştırdım çok sinir bozucu bilen elbet vardır burda.
Counter Strike SS sorunu
6
●609
- 01-03-2014, 14:14:12Arkadaşlar ben girdiğim serverlerde sürekli atılıyorum bir kaç hs atınca hemen ss almaya çalışıyorlar ama bir türlü kimse alamadı
ne yapmalıyım ssmi alabilmeleri için. Lütfen okuyup geçmeyin bir türlü çözemedim o kadar araştırdım çok sinir bozucu bilen elbet vardır burda.
- 02-03-2014, 17:39:35Normalde amx komutları içerisinde amx_screen komutu var. Bunu kullanınca screen alıyorlar. Ancak kendinden alıp göndermek istiyorsan konsola:
bind n snapshot
yazarsanız n ye bastığınızda ss alacaktır. Ayrıca GameTracker'ın kendi programı var. Bu program sayesinde bir kısayol atayarak ss alabilirsiniz. Hangisini isterseniz artık
- 05-03-2014, 12:27:18Steam oyunlarını ciddi anlamda ucuza sağlayabiliyoruz. Konu ile ilgili ayrıntılı görüşmek için Skype adresi: oyunkacparaanLHsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Örnek olarak CS Global Offensive Steam üzerinden: 15 USD ancak biz 10 USD ye sağlayabiliriz.
Oyunu yine Steam'den orijinal olarak indirmek üzere size key verilecektir.