Normalde amx komutları içerisinde amx_screen komutu var. Bunu kullanınca screen alıyorlar. Ancak kendinden alıp göndermek istiyorsan konsola:
bind n snapshot
yazarsanız n ye bastığınızda ss alacaktır. Ayrıca GameTracker'ın kendi programı var. Bu program sayesinde bir kısayol atayarak ss alabilirsiniz. Hangisini isterseniz artık